dinsdag 18 mei 2010

Tv-kast



In mijn vorige bericht gaf ik aan dat ik zou starten om de kamerkast wit te gaan schilderen. Ik wil Oma Leentje en Karin dan ook bedanken voor hun advies. Maar mijn man had de oude tv-kast op MP gezet en die was vrijdagavond plotseling verkocht! De nieuwe kast was wel onderweg maar de vraag was wanneer deze geleverd zou worden. Zoals je op de foto's kunt zien is de kast al gebracht en op zijn plek gezet. De styling is nog niet perfect, ik wil nog wat leuke spulletjes w.o. lampen bij Hennie van Room17 aanschaffen. Deze foto's volgen nog.

4 opmerkingen:

Room Seventeen zei

Ooooohh Jeanette wat superleuk!!! Een blog!!! Ik ga je meteen volgen!
Groetjes Hennie

Kind An Huys zei

Hoi Jeanette,
Wat leuk dat je mijn blog volgt!! Je tv kast is mooi hoor, en je lamp boven de eettafel... geeft gelijk een mooie landelijke sfeer he!
Je had een vraag over het dienblad die in mijn keuken staat.
Ik heb hem ooit in een winkeltje gekocht met brocante, hij was bruin maar ik heb hem wit geverfd en doorgeschuurd voor een ouder effect.
Het is een oude mangelbak, je kan ze misschien wel op marktplaats vinden, ze zijn niet echt goedkoop, maar wel erg mooi!!!
Succes met je blog!
Lieve groet, Anne.

queenieshome zei

zo wat een lekkere grote kast ,kan je veel in doen ,mooi hoor
Het lukt me vorige keer niet om me als volger toe tevoegen ,maar t is me nu wel gelukt !
Ik ben een volger van je nu (hihihi)
Succes met zoeken bij Room 17 ,Hennie verkoopt leuke spullen ,
Gr Amy (queenieshome

Sandra zei

Wauw wat een mooie kast zeg!

Groetjes San.