zondag 31 oktober 2010

Krans en spiegel

Toen ik de nieuwe witte kast heb gekocht bij de Brocanterie in Nijmegen had ik daar gelijk een mooie grote krans bijgekocht. Jammer genoeg bleek na het ophangen van die krans dat deze werd bewoond door een beestje dat toch verdacht veel op een boktor leek. Dat risico wilden wij niet lopen en we hebben deze krans mogen terugbrengen en wij hebben gisteren een andere krans uitgekozen. (Dank Theo, ik weet dat je meeleest!) Voor het ophangen van deze krans heb ik een grote haak bij RM meegenomen en aan de muur bevestigd. En dit is het eindresultaat.



Eigenlijk hing de lamp voor de krans gedurende het op de foto zetten. Maar dat geeft wel een extra effect aan de foto.
Op zolder kwam ik ook nog een leuke spiegel tegen. Jaren geleden had ik deze al eens besteld via de Ariadne at Home maar nooit wat meegedaan. Deze paste toen niet in mijn interieur, maar nu wel.


Omdat we nog midden in de make-over zitten staat deze tijdelijk op de vloer te wachten totdat we deze definitief kunnen plaatsen. Het dienblad met accessoires staat er nu even voor en zorgt voor een leuk plaatje, kijk maar!



De vitrinekast die momenteel door mijn schoonvader wordt geschilderd vordert gestaag. Alle losse onderdelen zoals de laden, ramen, deurtjes etc. zijn allemaal klaar. Hij is nu begonnen aan het onderste gedeelte van de kast. Hij wordt prachtig maar we moeten nog even geduld hebben.

15 opmerkingen:

Yn'e Steeg zei

Dus je kreeg een gratis huisdier bij je krans, hihi
fijn dat je een andere mocht uitzoeken.

Dit is ook weer 1 van mijn favorieten; Kransen aan de muur. Prachtig.
En je spiegel is ook geweldig mooi.

Fijne zondag toegwenst, Jantsje

by kuzz zei

Ja ik heb dus ook zo'n mega krans met huisdieren..maar hij mag nu toch echt niet meer naar binnen, gelukkig dat jij m mocht ruilen voor een andere!
fijne dag, groetjes Erna

Jolanda zei

Leuk zo'n grote haak, goed idee! En je lamp vind ik ook mooi, ik ben op zoek naar zoiets.
Je spiegel is super, krijgt vast een mooi plekje, lieve groetjes Jolanda

Unknown zei

wat een stoere krans!!! daar hou ik zo van!
wel aardig van Theo(HAAAAAAAAAI THEO;)) zeg, dat is service zoals je die graag krijgt!
Ik heb die spiegel in een kleinere variant, met zn tweelingbroertje/zusje...ook van ariadne ooit:)

Fijne zondag!

Liefs,
Lynda

Claudia Leertouwer zei

Goed dat je de boktor snel ontdekt heb, daar wil je geen vrienden mee worden!

kienkele zei

Fijn dat je de krans mocht omruilen Jeanette, want een boktor in je huis, dat moet je niet willen! Je foto's zijn prachtig! Hele fijne zondag nog, lieve groet, Tineke

Bonjade zei

Ha zo zie je maar wie wat bewaard die heeft wat.....een prachtspiegel.
De tor is toch niet overgeklommen naar je kast hè? Je moet er toch niet aan denken.....;(
Mooie nieuwe krans.
Fijne week
Liefs

Finally White zei

Moin liebe Jeanette,

der Kranz war echt noch bewohnt??? Der arme Käfer muß ja auch einen Schrecken bekommen haben, grins!
Und ich liiiiiiebe Deinen Spiegel!

Wünsch Dir noch einen wundervollen Abend!
Liebe Grüße

Birgit

Tanja zei

Mooie spiegel, zelfs zo op de grond vind ik hem geweldig. En je krans vind ik ook heel erg mooi.

Groetjes
Tanja

Bij Guusje Thuis zei

O jee, ongewenste huisdieren moeten vooral buiten blijven, fijn dat je een nieuwe krans mocht kiezen!

En leuk die spiegel, ik heb 3 kleine lijstjes in die versie ... volgens mij ook ooit uit de Ariadne :-)

Groetjes,
Colinda

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie krans...een leuk idee ook om het aan een RM haak te hangen, wat ook nog eens lekker stevig is!

Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

Mayflower zei

Wat een prachtige krans. De foto's zijn ook heel mooi gemaakt, prachtig de combi van de stoere krans en het fragiele van de kroonluchter.
Wat leuk dat je de spiegel weer van zolder heb gehaald, zonde om daar te laten staan.
Ben benieuwd hoe je kast gaat worden.
Lieve groet, Mea

Claudia Leertouwer zei

Ik wil je heel graag antwoord geven op je vraag.

Het stukje heb ik al een hele poos geleden geschreven, schrijven helpt me heel goed om alles van me af te schrijven. Een verhaaltje uit de oude doos dat me toevallig gisteren weer onder ogen kwam. Pas nu is het moment dat ik alles echt verwerkt heb en daarom heb ik het ook op mijn blog geplaatst. Een mooie afsluiting.

Anoniem zei

Your wreath looks beautiful hung on the hook, and I LOVE your chandelier... gorgeous! I look forward to seeing how you display the mirror and tray.
Enjoy your weekend,
~ Jo :)

Geke zei

leuke blog heb je, enne ..........je hebt nu 80 volgers!

Groetjes,
Geke