zondag 23 januari 2011

Spiegel en theekastje

Zoals ik in mijn vorige item had aangegeven zijn de (kleine) spiegel en mijn theekastje ook klaar. Beide zijn wit geverfd. Het theekastje is geverfd met Flexa VT Wonen, melk. (Vanwege het zeer donkere weer is de foto niet van de beste kwaliteit)


Ik heb even tijdelijk met wat accessoires het theekastje aangekleed. 


De spiegel is geverfd met Paiting the Past, Matt en staat op ons toilet.


A.s. zaterdag komt Hennie van Room 17, http://www.room17.nl bij mij op bezoek en gaan we samen mijn woonkamer verder afstylen. Het eindresultaat laat ik de volgende keer zien.

Ik wens jullie allemaal een fijne week.


25 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat zijn je theekastje en spiegel leuk geworden zeg!

En wat gaaf dat Hennie bij je langs komt...volgens mij wonen wij niet zo ver bij elkaar vandaan ha ha...! Ik ben heel benieuwd wat ze je allemaal gaat adviseren!

Lieve groet, Ingrid

Judith zei

Leuk sfeertje zo. Ben benieuwd wat jullie er volgende week nog aan toe voegen (-:
Veel plezier! groetjes van Judith

Hannekie(Sisterly) zei

leuk hoor. wat kan gewoon wit dan mooi zijn he.
gaaf dat hennie bij je komt. ben heel benieuwd
liefs hannie

Mayflower zei

wat is je speigel theekastje mooi geworden Jeanette, die kleur gebruik ik ook veel en ik vind het een heerlijke verf om mee te schilderen.
Wat leuk dat Hennie je helpt met de styling, dat zal vast een prachtig resultaat opleveren, zij heeft dat echt in de vingers en haar stijl spreekt mij heel erg aan.
Fijne avond.
Lieve groet, Mea

All Seasons zei

Wat een prachtige spiegel heb je daar staan!
Leuk dat Hennie je komt helpen met het stylen van de huiskamer, volgens mij komt dat helemaal goed.

Fijne avond
groet,
Patricia

Unknown zei

oooh hee.......samen lekker aan de slag! Dat is dubbelop....EN gezellig EN een goed resultaat!!!

LEUK!!

groetjes
Lynda

Tanja zei

O ben super nieuwsgierig hoe het gaat worden, ik vind de stijl van Hennie zo mooi,
Je theekastje en je spiegel zijn heel mooi geworden. Dat is ook iets om van te genieten.

Lieve groet
Tanja

lia zei

Leuk hoor, ben benieuwd hoe het straks is.
fijne week, groetjes Lia

Claudia Leertouwer zei

Ik heb hier ook nog zo'n theekastje staan. Misschien moet ik ook maar eens de kwast ter hand nemen!

Bonjade zei

Wat is het prachtig geworden zeg......
En toe maar een stylist aan huis....? Jij boft maar hoor.
Vast super gezellig. Ben benieuwd naar je beelden.
Fijne week
Liefs

alma zei

Mooi kastje en wat leuk dat room 17 bij je langs komt. Ik ben erg benieuwd naar het resultaat.

Lieve groet
Alma

Een sneller kloppend hart zei

Da's een leuk theekastje zeg! Ik heb zo'n kastje jaren willen hebben maar nooit gevonden...nu heb ik er geen plaats meer voor hihi

Groetjes, Veronique

Thuis bij Tjits zei

oh leuk een echte stylist in je huis!! ben heel benieuwd wat jullie ervan gaan maken:)
je theekastje is in ieder geval goed gelukt!!

lieve groet, Tjitske

theeleuten zei

Mooi geworden, en dan nog hulp van Hennie, ik ben benieuwd............spannend!

Groetjes Evelien

Jeanette zei

Altijd leuk zijn dit soort theekastjes, je kan er van alles in en op stylen;-) Leuk dat Hennie je komt helpen, gaat helemaal leuk worden! je laat ons het resultaat wel even zien hè?

Lieve groet, Jeanette

It's me zei

Wat leuk dat Hennie komt stylen.......ben benieuwd wat het gaat worden !! ....kennen jullie elkaar dan ??? ....fijne avond liefs Ria...

Stina zei

Dat thee kastje is errug leuk geworden, en wat gezellig dat Hennie bij jou komt.
Ben heel benieuwd hoe het wordt.
Suc6, groet Stina

Theemuts Rommelhoekje. zei

Het theekastje is erg mooi geworden.
Dat zal zaterdag wel een gezellige boel worden.
Ik ben zeer benieuwd.....

Groetjes Romkje.

Ps ik heb me gelijk maar aangemeld als volger!

Anja zei

Je theekastje is mooi geworden. Watleuk dat Hennie bij je langs komt. Ben benieuwd, gezellig hoor. Succes samen!
Groetjes Anja.

homemadebysylvia zei

Hoi Jeanette,
Écht super geworden. Ik vind je theekastje ook zo'n schatje.
Ik ben benieuwd naar het vervolg. Groetjes Sylvia

Room Seventeen zei

Hehe, ben ik eindelijk :-)
Wat is je theekastje mooi geworden zeg!
Ik mail je nog hoor.

brocante roos zei

Het theekastje is leuk geworden, ik ben benieuwd hoe het kastje gestyled en wel er uit komt te zien want met een styliste in huis moet het goed komen, heel veel plezier!

Lieve groet Marjan

Anoniem zei

It all looks beautiful, Jeanette.
Look forward to seeing the reveal of your living room. :)
Have a wonderful upcoming weekend,
Jo

Rozmeen zei

Oo wat leuk...het ziet er prachtig uit en ben benieuwd wat Hennie gaat doen...houd ons op de hoogte :-)

Lieve groetjes,
Rozmeen

Makkie zei

Dag Jeanette,
ik lees dat je ook uit het oosten komt. Toevallig ook uit de achterhoek?
Hartelijks,
Makkie