maandag 22 oktober 2012

Herfst, Kerst??

Herfst, het lijkt wel zomer. De winterjas blijft aan de kapstok hangen. Afgelopen vrijdag samen met zoonlief een dagje wezen winkelen.

Samen een ski-jack gekocht, hoe groot kan de tegenstelling zijn. Na een uur in de stad te zijn geweest en enkele boodschappentassen rijker, werd de reis aanvaard naar Intratuin in Duiven voor de .... kerstmarkt. Tja, buiten 24 graden en binnen waanden wij ons in een kerst- winterlandschap. Het was wederom geweldig en zoonlief heeft genoten van de vele verlichte dorpjes.
En ja, ik zal het maar eerlijk toegeven ik heb kerstballen gekocht. Ze waren te mooi om te laten liggen. 1 wil ik er graag even uitlichten, 6 kerstballen leek mij voor nu een beetje teveel van het goede. Het is een witte, gemêleerde bal met kleine zilveraccenten en voorzien van een mooi nostalgisch plaatje. Een mooie aanwinst voor de kerstboom.










14 opmerkingen:

my way of living zei

Wat een leuke kerstbal.
Ja ik kan wel begrijpen dat je die niet kon laten liggen.
Mooi nostalgisch .

gr. Anita

Krek wak wou zei

Prachtige kerstbal heb je gevonden! mooi met het plaatje erop!
Fijne avond en groetjes van Nicole

Home and Lifestyle zei

Was de kerstshow al wel helemaal klaar dan? Ik kom er regelmatig, de laatste keer werd er nog hard gewerkt aan al die verlichte dorpjes en ook langs de roltrappen naar boven waren ze nog druk bezig. Ook dat wordt weer prachtig, al is het dit jaar wel erg bling bling. Vorig jaar was het landelijker, iets meer mijn stijl.

Gezellig dat je een dag samen met je zoon op stap was!

Een fijne avond nog! Lieve groetjes, Ingrid

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

ziet er prachtig uit ...ja een raar gevoel binnen kerst en buiten haast een zomergevoel hahaha al was het vandaag wel anders in harlingen ....fijne week lieve groet rosita

It's me zei

Mooi zijn ze hoor...ook ik was vanmiddag bij i ntratuin....en ze waren nog bezig met de opbouw hier....heb wel een mooi kussen gekocht .....met een rendier.....nee hemmes dat is herfst...geen kerst...kuch...of is het nou een winter kussen ??...kuch....liefs van mij...xxx

Sabine zei

Ondanks dat het buiten 24 graden was, kan ik me voorstellen dat je die kerstbal niet kon laten liggen. Hij is echt schitterend.Liefs Sabine

Unknown zei

hahaha zelf zaten wij al in kerstsfeer maar nu is alles de kamer weer uit....wat een rust weer,vind het voor nu ff zalig,een opgeruimd huis (voor zolang het duurt haha)
Maar je hebt prachtige ballen gekocht!
Fijne dag groetjes karin

Hannekie(Sisterly) zei

zo..die is inderdaad wel heel erg leuk..morgen even naar lelystad..kijken of er daar ook al kerstsfeer is bij het tuincentrum..
liefs hannie

Corine(THUIS) zei

De kerstmarkt, ja zover had ik nog niet gedacht, maar idd daar zijn ze nu natuurlijk al wel weer druk mee :)
Fijn dat je er iets moois kon vinden, maar leg ze nog maar even achter in de kast!!

Bonjade zei

Ze zijn idd super....zo lief met dat vintage meisje erop.....

Fijne avond

Lieve groet

little sweet things zei

Nou ja nog een week of 8/9 dan is het alweer zover dus zo raar is het toch niet om kerstballen te kopen! Ik hou ervan van mij, voor mij kan het niet vroeg genoeg beginnen.
Groetjes, Sas

Esther zei

Wat een schatje, die kerstbal. Het is nog niet zo ver, maar je krijgt er zo langzamerhand wel zin in...

Groetjes,
Esther

Alie zei

Prachtig die kerstbal. Jammer dat ze zo duur zijn hè? Stel je eens voor dat je hier je hele boom mee vol had hangen. Hoe mooi zou dat zijn. Groetjes Alie

Wonen Landelijke Stijl zei

Prachtige kerstbal, hou er van!