zondag 3 maart 2013

Woonaccessoires

Na een overheerlijk weekje skivakantie zijn we weer terug en genieten we nog stilletjes na van onze belevenissen in het koude, zonnige en sneeuwrijke Oostenrijk. Inmiddels zijn we weer terug in het dagelijkse ritme en wordt het ook weer tijd voor een nieuw blogitem.

Ik heb de verf al gekocht voor mijn wandconsole. Maar ik heb ook al wat accessoires gekocht/verzameld die hun plekje zullen vinden in deze console. Allereerst dit eiermandje, weer gekocht bij Keetje Knus.



Deze flesjes (in totaal heb ik er 10) heb ik gebruikt in het Paasstuk dat ik vorig jaar heb gemaakt. Nu zal ik ze nog voorzien van leuke brocante etiketten en een stukje kant. Ook deze flesjes zullen hun plekje krijgen in de wandconsole. 


.

Ik wens jullie een fijne (lente)week!



10 opmerkingen:

my way of living zei

Zo lekker wezen skien.
Heerlijk.

fijne week .

gr. Anita

Home and Lifestyle zei

Heerlijk dat jullie zo genoten hebben van jullie vakantie. Thuis vervolgens weer plannen maken voor in huis, ik ben benieuwd. Je hebt in ieder geval mooie aanwinsten gekocht.

Een fijne week Jeanette! Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Welkom je bent er weer.....geniet van een heerlijke week liefs Ria...xxx..

Mirjam zei

Hallo Jeanette,
Wat een prachtig eiermandje zeg en de flesjes met dat kantje zijn heel erg mooi. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat...
Ik wens je een heel mooie nieuwe lenteweek...
Lieve groet,
Mirjam

Esther zei

Wat een leuk mandje. En die flesjes zijn ook schattig. Post je ook een foto als je de console klaar hebt? Ben benieuwd.
Groetjes,
Esther

Krek wak wou zei

Ik ben benieuwd naar je wandconsole.....je hebt er in ieder geval al leuke spulletjes voor!
X Nicole

hokje zei

Lekker nagenieten van een heerlijke vakantie en weer nieuwe plannen maken voor in huis; geniet ervan.

Fijne dag. Groeten, Miranda

Lilablu Brocante / LilaDoux Bakwaren/Tina zei

Hoi Jeanette,
Ben benieuwd hoe het eindresultaat van de console er straks uitziet. Dat eiermandje is fantastisch!
Groet,
Tina

Miriam de Vries zei

Bij toeval kom ik op je blog. Wat een mooi "huus" heb je!! Gezellig, lekker veel wittinten... ik hou er ook zo van!
En die flesjes, wat zijn ze leuk he, heb ze ook net op mijn blog geplaatst, heel veel oude apothekersflesjes!
Waar haal jij de oude etiketten vandaan, of maak je ze zelf??

Jij hebt er een volger bij!
Je bent ook welkom op mijn blog!

Lieve groetjes een fijn weekend,

Miriam
www.tbezigebijtje.nl

Miriam de Vries zei

www.tbezigebijtje.blogspot.nl
(oeps..)